Rower crossowy Kross Evado 3.0 z 28 calowymi kołami to opcja dla wyjątkowo wysokich mężczyzn kochających jazdę rowerem po różnego rodzaju drogach. Sprzęt ten nie przypomina typowego roweru zjazdowego i jesto to jego wielką zaletą, bo nie trzeba się męczyć z wyjątkowo szerokimi oponami przystosowanymi do zjazdu po zboczu góry. Kolejną z jego amortyzowany widelec dający sporo wygody tym, którzy szybko jeżdżą po wyboistych polnych i leśnych drogach.

Postaw na najwyższą jakość – rower Kross Evado 3.0

Aluminiowa, lekka i wysoka rama oraz opony o niskim oporze toczenia, które często prześlizgują się ponad niewielkimi dołkami także są udogodnieniem, gdy jakość drogi w znaczący sposób odbiega od wyobrażenia rowerzysty. Wtedy też pomocnymi są hamulce i biegi firmy shimano najczęściej dostępne w modelach rowerów za ponad 1300 zł. Ten właśnie osprzęt ułatwi nie jednemu rowerzyście pokonanie trasy na którą składają się leśne oraz polne wyboiste odcinki.

Pokonywanie ich regularnie sprawi że niemal każdy początkujący zyska siłę, dobrą formę i pewność siebie. Szczególnie potrzebną wtedy gdy chce się co jakiś czas powiększać trasę pokonywaną raz na kilka dni lub co dzień.
Właśnie do tego typu jazd i treningów przewidziany jest Kross Evado 3.0 sprzęt dla ludzi, którzy chcą pokonywać długie i wymagające trasy mieszane składające się z odcinków leśnych, asfaltowych i polnych. Z wieloma trudnymi podjazdami i z ekstremalnymi zjazdami. Na których trzeba sobie poradzić i to zwłaszcza wtedy gdy wzrost tego nie ułatwia. Kolejnym brakiem ułatwienia jest też specyficzny podjazd zaczynający się niemal bezpośrednio za zjazdem. Taki z lekka dziki podjazd, który to nie ułatwia jazdy wysokim rowerzystom, ale łatwym być nie musi. No bo w tym konkretnym przypadku liczy się zwycięstwo, czyli pokonanie kolejnego trudnego odcinka trasy.

Zwycięstwa te czyni powtarzalnymi Kross Evado 3.0 . Dzieje się tak bo ma w sobie wiele nowinek technologicznych, które to ułatwią wysokiemu niezgrabie pokonywanie wymagających zróżnicowanych tras po zaledwie kilku miesiącach regularnej, sumiennej jazdy.